下面有詳盡字幕 =) 請按繼續閱讀

 

 

以下是字幕及翻譯,因為打得很辛苦T_T 如要COPY請留言說一聲 感謝=)

老師:起立

老師早晨

老師:!坐翻底 (好!坐下吧)

老師:阿強, 坐低 (阿強,坐下)

同學:係既,老師 (是的,老師)

老師:嗱,今日呢,好簡易既,我同大家研究下 ( 今天呢,好容易的,我跟大家研究一下)

廣東話裡面既粗口 (廣東話裡面的髒話)

粗口總括黎講有分成5個既 (髒話總括來說分成5個的)

同學:咁少咋? (這麼少?)

老師:已經好夠用啦,識左就得嫁啦 (已經足夠用啦,懂了得行了)

咁多聲氣,柄你呀啦! (這麼多意見,揍你呀)

第一個係:「撚」 

「撚」字原來係指捏取、揉搓、撥弄之類既動作

作為名詞用:「陽具」既意思

同學:係咪讀「撚」呀? (是不是念「撚」?)

老師:各位同學,要好好注意你地既嘴型啦 (各位同學,要好好注意你們的口型)

咁既樣呢,由於個字,開頭音母係L字頭 (這樣的,由於字的音母是L)

。。。。。。

老師:阿強讀大聲D (阿強念大聱一點) 
俾D男子氣慨黎 (拿點男子氣慨出來)

好啦~而第二個呢就係 (好,第二個就是)

「屌」字啦

「屌」字,其大部份用法均與普通話粗口中既「鳥」、「丟」、「操」及「幹」字共用

亦都係「陽具既意思

動詞:指用陰莖插入既動作

同學:老師我有野要問下老師 (老師我有東西要問)

老師:問啦問啦

「丟」既意思即係咩? (「丟」的意思是什麼?)

到底係「屌」定「丟」? (到底是「屌」還是「丟」?)

老師:嗱!廣東話呢,要好留意

因為個字有好少類似英文既D音既 (因為字有些是類似英文的D音)

所以呢,你要讀「屌」

嗱!你要留意下佢中間既音係會產上去多少既 (你要留意他中間的音會往上一點的)

俾D感情 (給一點感情)

同學:係咪咁呀老師?(是不是這樣呀老師?)

同學:唔係喎唔係喎(不對吼不對吼)

上次,我聽我爸爸講電話 佢話:屌你  (上次,我聽到我爸講電話 他說:屌你

即係咩意思呀? (那是什麼意思?)

老師:屌你,有好多解法既 (屌你,有很多不同的意思()

就要睇番你之前講說話既內容係麥野囉 (那就要看你之前講話的內容是什麼)

阿強,哎,唔係阿強 你係咩呀?(阿強,哎,不是阿強,你是誰?)

阿春

阿春呀 若然我講 

「阿春,屌你啊」

同學:唔係喎,我爸爸成句說話係咁講 (不是呢,我爸整句話是這樣說的)

「喂,你今日好過黎我屋企啊,你遲D我就屌你嫁啦」 (「喂,你今天快點過來我家,你遲一點過我就屌你」

即係咩意思啊? (那是什麼意思?)

老師:咁樣呢,個意思呢 (這樣喔,意思是)

就好明顯,你爸爸呢 就真係想屌佢囉 (就好明顯,你爸爸真是想屌他)

同學:果個係男人黎嫁喎 (那個是男人來的)

老師:哎呀,邊個話男人唔可以屌男人嫁?(哎呀!誰說男人不可以屌男人的?)

唔好理你 下一個 (不理你,下一個)

同學:哇,原來係咁嫁 (喔喔,原來如此)

老師:喂,安靜D安靜D

第三個字就係「鳩」

「鳩」為假借字,原來係一種雀鳥既名

作名詞用,亦都係「陽具」既意思

點解個個都係講緊陽具既? (為什麼每個都在講陽具的?)

做咩咁多既?又鳩又撚既? (為什麼這麼多髒話,又鳩又撚?

老師:嗱!其實呢,依一個字大家就學識讀左先啦 (其實,大家先學會怎麼讀吧)

個發音呢就係「鳩」

唔好做個拉音 廣東話唔可以拉音既 (不要把音拉長, 廣東話是不會拉長的)

同學:老師,你唔好鳩啦 老師,你講咁講

我地痰上頸啊!我地唔知點讀呀 (我們不知道怎麼念)

老師:咁樣,鳩呢就可以用番頭先果個詞呢 一齊黎講 (這樣喔,鳩是可以跟剛剛那個字一起用的

若然,啊春 你老竇,若然同你既friend(若然,阿春,你爸爸若然跟他的朋友講)

「喂,你唔好遲啊,你遲既話,我會屌鳩柒你嫁」 (「喂,你不要遲到呀,你遲到的話,我會屌鳩柒你」)

同學:~好型呀 但我唔知咩黎既咩黎既? (哇~好帥呀,但我不知道是什麼來的)

老師:~!頭先呢我就會講到 (剛剛我所講講到的_

依一個呢,就係叫做大家未聽過既字 (那個你們還沒聽過的字是_)

係一個「柒」字 (柒)

「柒」或「七」,原係數字之一 亦都係陽具既意思

老師:你地講麥染野呀! 係「柒」呀 (你們說什麼柒東西呀! 是「柒」)

老師,係咪我呀爸成日係屋企油漆果個漆呀? (老師,是不是我爸爸常在家油漆的漆?)

老師:你睇番人地之前果段篇啦 (你去看回之前助教講的)

人地有解釋嫁啦 唔好咁鳩柒煩啦 (人家都有解釋很清楚,你不要這麼鳩柒啦)

嗱 最後一個就係「屄」

哎呀,聽左助教講咩先啦 (先聽助教講什麼吧)

「屄」泛指女性既陰戶、陰部

老師:好 咁樣好明顯 若然係尼5個字裡面

你淨係齋講「屄」、「撚」、「柒」、「鳩」、「屌」 係冇意思既 (你只講這5個單字是沒意思的)

你一定要係廣東話裡面摻埋入去一齊講 (你一定要在廣東話中把這些中融入一起講的)

例如話

同學:「係咪咁呀老師,我係阿春啊

係咪講,好似 你係一個人黎既嘛 你咪屄人囉」

老師:嗱,就類似咁樣啦!

大家可以形容果D好鬼賤格既人做。。。 (大家可以形容那些很賤的人做...)

同學:老師老師,可唔可以叫做「柒人」嫁?

老師:唔順喎 (不通順呀)

「屌人」呢?

老師:嗱,依個呢係一個動詞黎既!唔錯啊你

你有前途呀 你繼續啦

或者咁樣,我俾個例子大家啦

若然你要形容一個人好過份

就係好似你已經做左D好過分既野咁

大家一定會講「你好過份」 唔夠力呀嘛

FEEL唔到語言既張力同攻擊力 (感受不到語言的張力和攻擊力)

你要噻佢既話 你一定要講 (你要罵他的造,你一定要講)

「你好撚柒過分!」

同學:做咩咁麻煩要咁長既姐?

做咩要撚柒姐?

老師:若然加左上去 果個POWER咪走出黎囉

若然你再俾D感情落去既話就更勁

同學:咁我明啦 有粗口係中間就有POWER

同學:我今晚同呀媽講 我唔食撚飯啦!

咁得唔得啦

老師:嗱,各位同學 今日時間咁上下啦

咁我地下次再見啦下

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Myolie 的頭像
    Myolie

    小小香港窮學生

    Myolie 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()