香港流行說。「你厚多士」

 

 

日期: 2014年5月
地點: 香港網絡社群
起因: 一名大陸婦人在港鐵列車內進食及霸佔座位,被鄰座的女乘客出言阻止,結果引起雙方罵戰,有網民拍攝有關片段上網。
結果: 香港不少網民不滿大陸婦人所為,同時稱讚事件中的女乘客見義勇為

女乘客:你喺度食嘢。(你在這邊吃東西)
大陸婦:我細佬哥食吖嘛!(我的小朋友在吃而已)
女乘客:咩嘢人食都唔得。(什麼人吃都不行)
大陸婦:係又點呀?你報警吖!你報警!你可以報警!(是又如何?你報警呀!你報警!你可以報警呀)
            (話)我細佬哥喺呢度食……食嘢呀! (我的小朋友在這邊吃東西...吃東西呀)

女乘客:(指著車廂告示,表示車廂內不准飲食)呢度唔可以食嘢㗎。(這裡不可以吃東西的)
大陸婦:哎喲,你真係呀……你呀……哎喲,你好多事!你唔正常,你食錯藥呀!個個人都咁好……個個人都好正常坐車呀……你唔正常呀你……我細佬哥食嘢,啱啱坐落去,啱啱見人坐我咪坐囉!你好多事呀真係! (你真是的! 你愛管閒事!你都不是正常人,你吃錯藥!每個人都很正常...每個人都很正常地坐車...你不正常..我的小朋友吃東西,剛剛坐下去,剛剛有人坐我就坐囉!)
其他乘客:但係你食,唔係細佬哥食……照下鏡啦! (但是是你吃東西,不是小朋友在吃,...回家照照鏡子吧)
大陸婦:你好多事呀!你報警吖!你夠膽就報警!關你咩事呀? (愛管閒事!你報警呀!你有種就報警!關你什麼事故)
女乘客:你嘈吖嗱!(你還在吵)
大陸婦:我嘈!就喺度嘈!你無端端……你無端端……(我吵!!我就在這邊吵! 你忽然間....)
女乘客:咁多人見到你食嘢呀!(這麼多人看到你在吃東西)
大陸婦:哎喲,我細佬食嘢嘛!唔係我食!我係比細佬食吖嘛! (是我的小朋友吃東西,不是我吃,我是給小朋友吃的)
女乘客:都唔得!(也 不行)
大陸婦:好多事呀你!你好多事!你好多事!你想蝦我呀?我同我細佬食,關你咩事呀?你咩事呀?關你咩事呀?你食錯藥呀你,你唔正常呀!你唔正常呀! (愛管閒事呀你!你愛管閒事!你愛管閒事!你想欺負我? 我和我小朋友吃,關你什麼事?你有事嗎?關你什麼事?你吃錯藥呀?你都不正常!你不正常)
女乘客:我睇唔過眼。(我是看不下去)
大陸婦:你睇唔過眼?報警啦!你報,話比警察聽,係我個仔喺度入…… (你看不下去?你報警,跟警察說,是我的兒子在吃)
其他乘客:你咁樣遲早撞板啦! (你這樣遲早會出事)
大陸婦:你真係……個個人都咁好……坐車…… 
女乘客:呢度真係唔可以食嘢嘛! (這裡真的不能吃東西的!)
大陸婦:你唔正常呀你!你唔正常呀你!你好多事呀你,你食錯藥呀你,你想蝦我呀?我湊個仔入嚟……
女乘客:你仲咁大聲咁惡……(你還這麼大聲這麼兇)
大陸婦:你仲……你唔正常……
女乘客:你坐三個位……(你坐了3個人的位置_)
大陸婦:(望住女乘客)我邊度有坐三個位呀? (我那有坐3個人的位置_)
女乘客:依家先唔係姐,(之前)我唔出聲……(現在才不是..之前我沒有講出來而已)
大陸婦:哎喲,你好多事呀你真係……我無霸位……你好多事呀,多事……
女乘客:喂,大佬,你匆匆入,飲食……我話你呀真係……
大陸婦:你多事,你無端端……發脾氣做咩呀?關你咩事呀?(你愛管閒事,你突然發脾氣干嘛?)
女乘客:梗係關我事啦!車廂係大家㗎!咩嘢唔關我事呀? (當然關我事!車廂是大家的!什麼不關我的事?)
大陸婦:關你咩事呀?你係「梁中英」(梁振英)吖?你又唔係警察,又唔係「梁中英」!你想蝦我呀?我湊個仔…… (你是特首呀?你又不是警察,又不是特首!你想欺負我呀?我帶著兒子!)
女乘客:湊個仔大晒呀? (帶著兒子就可以霸道?
大陸婦:你好多事!你好多事!
女乘客:再指吖嗱!(再用手指指著我!)
大陸婦:你好多事!你好多事!你真係多事!你多事!
女乘客:喺車廂入面飲食就唔得! (在車廂裡面吃東西就不對)
大陸婦:我為咩要食呀?我個仔食吖嘛!唔係我食。哎呀,係我個仔食…… (我為什麼要吃呀?我兒子吃而已!又不是我吃。)
女乘客:邊個食都唔得! (誰叫都不行)
大陸婦:哎喲,你好多事,你食錯藥呀你,你食錯藥呀你,你唔正常呀你!我坐兩個位,你話我坐三個位……
其他乘客:呢個女人(大陸婦)離晒譜呀真係……  (這個女人,真的很離譜)
大陸婦:離晒譜又點呀?你家下同我報警呀……關你咩事呀?(站起)你好多事!你哋好多事! (離譜又如何,你報警呀!_
其他乘客:坐低啦,師奶。我今日企喺度都要講粗口鬧你啦…… (坐下啦!家庭主婦!我今天站在這裡要用髒話來罵你..)

大陸婦:你哋全部想打我呀? (你們全部人都想打我?)
其他乘客:係全部人都話你啦!(是全部人都罵你)
大陸婦:你哋夠膽話我呀?(你們有種罵我呀?)
其他乘客:幾廿歲,都要話你……(幾十歲了,還要人罵你)
大陸婦:你哋夠膽全部打我呀?(你們有種就全部人來打我)
其他乘客:係我就打你㖭啦! (既然這樣,我就打你啦)
大陸婦:夠膽打我就比你打!比你打!你報警啦!我湊個仔出嚟關你咩事呀?大家嚟坐車……大家嚟呢度坐車……坐低! (有種打我就給你打)
其他乘客:返去喇!返鄉下啦你! (回去啦!回去大陸吧你)
大陸婦:我屌你老母!屌你老母!
其他乘客:聽到聽到……
大陸婦:我湊個仔……你想蝦我呀?你想蝦我呀?
其他乘客:返鄉下啦你!
大陸婦:你想蝦我呀?我你老母!我屌你老母!
其他乘客:你有得屌我真係比你屌喇!哈哈哈哈……真係呀,你有得屌我真係益你呀! (你能幹我就真的會給你幹!哈哈!你能幹我真是便宜你!)
大陸婦:我湊個仔……你想蝦我呀?你想蝦我呀?我屌你老母!個個人咁好……
其他乘客:你發癲啦你…… (你發瘋呀)
大陸婦:你哋心地唔好呀! (你們都不善良)
其他乘客:發癲啦……入青山啦,唔好嘈呀你。唔好理佢。 (發瘋啦.....入精神病院...不要吵啦你,,,不要理他)
大陸婦:唔係「梁中英」吖,你哋又唔係警察……想蝦我呀?想蝦我呀?我屌你老母臭屄!想蝦我呀?……大家都喺呢度坐車……好多事呀!屌你老母臭屄!
女乘客:無人蝦你㗎!係呢度唔比飲食咋! (沒有人欺負你! 這邊不能飲食)
(其他乘客議論)
大陸婦:(起來轉身離開)你想恐嚇……
其他乘客:你兩個人霸三個位呀,係人都睇到你啦!又喺度食嘢。話你就嘈喧巴閉,幾廿歲人,真係…… (你兩個人佔了三個位置,所以人都看到!又在吃東西,罵你又在這邊吵,都幾十歲了,真是的....

 

翻譯為本人

對白轉自香港網絡大典

arrow
arrow
    全站熱搜

    Myolie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()